ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ 2024-2025
Χαιρετισμός Προέδρου ΤΑΤΜ
# | Βήμα | Ημερομηνίες | Ηλεκτρονική Διεύθυνση | Περισσότερες πληροφορίες |
1 | Αιτήσεις εισδοχής πρωτοετών φοιτητών στις Φοιτητικές Εστίες Α.Π.Θ. για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 | Οι φοιτητικές εστίες Θεσσαλονίκης θα δέχονται αιτήσεις εισδοχής πρωτοετών φοιτητών για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 από Δευτέρα 29/07/2024 έως και την Παρασκευή 30/08/2024.
(μπορεί να προηγηθεί της εγγραφής στο Τμήμα) |
https://www.auth.gr/pfe-e-aitiseis/ | Ανακοίνωση φοιτητικών εστιών |
2α |
|
https://eregister.it.minedu.gov.gr | Ανακοίνωση Υπουργείου | |
2β |
|
https://register.auth.gr | Ανακοίνωση Τμήματος Σπουδών ΑΠΘ | |
2γ | Εγγραφή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση διακριθέντων σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς | Δεν έχουν ανακοινωθεί | ||
2δ | Εγγραφές των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 με την ειδική κατηγορία τέκνων Ελλήνων του εξωτερικού, τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και Ελλήνων αποφοίτων ξένων Λυκείων του εξωτερικού | από 3 μέχρι και 10 Οκτωβρίου 2024 | https://register.auth.gr/ | Οδηγίες Εγγραφής |
2ε | Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 | Δεν έχουν ανακοινωθεί | ||
3 | Καταχώρηση στοιχείων στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ
Οι εισαγόμενοι στα Τμήματα του ΑΠΘ, επιτυχόντες α) πανελλαδικών εξετάσεων (συμπεριλαμβανομένης της ειδικής κατηγορίας Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας Θράκης) και β) της ειδικής κατηγορίας ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, και εγγραφέντες στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ εντός της καθορισμένης προθεσμίας εγγραφών θα καταχωρήσουν τα στοιχεία τους και θα ανεβάσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά (φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας, φωτογραφία, εκτύπωση ΑΜΚΑ, Υπεύθυνη Δήλωση) στην πλατφόρμα του ΑΠΘ https://register.auth.gr από: ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα των αρχείων: 1)Απαιτούνται και οι δύο όψεις της αστυνομικής ταυτότητας (ή διαβατηρίου) 2)Η φωτογραφία να είναι τύπου αστυνομικής ταυτότητας (μόνο κεφάλι, όχι φωτογραφίες ομαδικές), να είναι σε ουδέτερο φόντο (να φαίνεται μόνο η φωτογραφία, όχι τραπέζια, τραπεζομάντιλα κτλ). Η φωτογραφία θα εισαχθεί αυτόματα στην καρτέλα σας. 3)Για την επιβεβαίωση του ΑΜΚΑ, ανεβάζουμε αρχείο pdf με εκτύπωση από το https://www.amka.gr/AMKAGR/ 4)Η υπεύθυνη δήλωση να είναι σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα , (μπορεί να εκδοθεί ψηφιακά μέσω του gov.gr, είτε εντύπως μέσω ΚΕΠ, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής) |
από 27 Σεπτεμβρίου έως 4 Οκτωβρίου
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα μαθήματα ξεκινούν κανονικά στις 30 Σεπτεμβρίου (παράλληλα με τις εγγραφές). |
http://register.auth.gr | Ανακοίνωση Τμήματος Σπουδών
Εγκύκλιος Υπουργείου για Διαδικασίες εγγραφής
|
4 | Δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού
(με τη χρήση του οποίου είναι δυνατή η έκδοση κάρτας σίτισης, ακαδημαϊκής ταυτότητας, πρόσβασης σε Online βιβλιοθήκες και πολλαπλές ακαδημαϊκές υπηρεσίες). |
Μετά την ολοκλήρωση του προηγούμενου βήματος και την παραλαβή και έλεγχο των δικαιολογητικών από τη Γραμματεία.
|
Βίντεο Παρουσίασης ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ σε φοιτητές | |
Έναρξη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2024-2025 | 30/09/2024 |
|
||
6
|
Δηλώσεις μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2024-2025 | Διόρθωση: 1 Οκτωβρίου 2024, ημέρα Δευτέρα ως 13 Οκτωβρίου 2024, ημέρα Πέμπτη τα μεσάνυχτα | https://students.auth.gr/ | Ανακοίνωση Γραμματείας |
7α | Δράση των Πρυτανικών Αρχών για την υποδοχή των πρωτοετών φοιτητών/τριών του ΑΠΘ με τίτλο «Welcome to AUTh» | Πέμπτη 03/10 και ώρες από τις 10:00 έως τις 14:00 στο ισόγειο του Κτηρίου Διοίκησης | Ανακοίνωση Πρυτανικών Αρχών | |
7β | Εκδήλωση Υποδοχής και Ακαδημαϊκής Ενημέρωσης των Πρωτοετών Φοιτητριών και Φοιτητών του Τμήματος ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 | Τρίτη 15/10/2024 | Ανακοίνωση Γραμματείας | |
Δήλωση και Διανομή Συγγραμμάτων Χειμερινής Περιόδου 2024-25 | Δεν έχουν ανακοινωθεί | https://www.eudoxus.gr | Ανακοίνωση Γραμματείας
|
|
* | Έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας | Μετά τη δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού | https://submit-academicid.minedu.gov.gr/ | Συχνές Ερωτήσεις |
Εγκύκλιος-εγγραφών 2024-ΑΑ-signed
Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις:
Ε: Είμαι εγγεγραμμένος-η σε Τμήμα/ Σχολή Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και θέλω να εγγραφώ σε νέο Τμήμα/ Σχολή που έχω πετύχει, τί ενέργειες πρέπει να κάνω;
Α: Εάν έχετε υποβάλει αίτηση διαγραφής στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία επιπλέον ενέργεια. Τα απαραίτητα για τη διαγραφή δικαιολογητικά θα διακινηθούν υπηρεσιακά, για την ολοκλήρωση της εγγραφής στο νέο Τμήμα/ Σχολή επιτυχίας.
Ε: Δεν έχω ολοκληρώσει την εγγραφή μου, μπορώ να παρακολουθήσω τα μαθήματα;
Α: Ναι μπορείτε να παρακολουθήσετε τα μαθήματα κανονικά.
Ε: Δεν έχω λάβει το SMS για τη δημιουργία Ιδρυματικού Λογαριασμού, παρόλο που έχω ενημερωθεί από τη Γραμματεία ότι έχει ολοκληρωθεί η εγγραφή μου, τι πρέπει να κάνω;
Α: Μπορείτε να πάτε στη σελίδα: https://register.auth.gr/account/ και στην επιλογή: “Αν δεν έχεις λάβει το μήνυμα SMS, μπορείς να ζητήσεις την αποστολή του.” για να σας σταλεί εκ νέου. Αν δεν λάβετε και πάλι το SMS, επικοινωνήστε με τη Γραμματεία για το έλεγχο του αριθμού κινητού που έχετε καταχωρήσει στην αίτησή σας.
Ε: Κατά την συμπλήρωση των στοιχείων στο http://register.auth.gr μου βγάζει σφάλμα στα στοιχεία “τάδε”, τι κάνω λάθος;
Α: Για τυχόν δυσκολίες σχετικά με την είσοδο στο http://register.auth.gr και τη συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων, μπορείτε να απευθύνεστε στην εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ) στο τηλ: 2310999000 ή στο email: support@auth.gr ή, εάν δεν διαθέτετε υπολογιστή/πρόσβαση στο διαδίκτυο, στη νησίδα υπολογιστών ή στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ, στον προθάλαμο του Αναγνωστηρίου της Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης του ΑΠΘ.
Δείτε και:
Θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση για το 2024-2025 |