ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ 2021-2022
# | Βήμα | Ημερομηνίες | Ηλεκτρονική Διεύθυνση | Περισσότερες πληροφορίες |
|
||||
|
||||
|
|
|||
3 | Καταχώρηση στοιχείων στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ |
Διαδικασία ενεργοποίησης ακαδημαϊκών υπηρεσιών προς πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες ΑΠΘ
|
http://register.auth.gr | Ανακοίνωση Τμήματος Σπουδών |
4 |
Δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού (με τη χρήση του οποίου είναι δυνατή η έκδοση κάρτας σίτισης, ακαδημαϊκής ταυτότητας, πρόσβασης σε Online βιβλιοθήκες και πολλαπλές ακαδημαϊκές υπηρεσίες). |
Μετα την ολοκλήρωση του προηγούμενου βήματος και την παραλαβή και έλεγχο των δικαιολογητικών από τη Γραμματεία. Επισημαίνεται ότι ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην παραλαβή των δικαιολογητικών και ότι ο έλεγχος τους θα γίνεται με σειρά προτεραιότητας. |
https://it.auth.gr/el/account/univID | |
5 | Καταχώριση των απαιτούμενων στοιχείων στην ειδική πλατφόρμα «edupass.gov.gr» | Σας ενημερώνουμε ότι, ενόψει της έναρξης της εκπαιδευτικής διαδικασίας την 11η Οκτωβρίου 2021 και προκειμένου να καταστεί δυνατή η φυσική σας παρουσία εντός του ΑΠΘ, απαιτείται να προβείτε στη διαδικασία υποβολής αίτησης – καταχώρισης των απαιτούμενων στοιχείων στην ειδική πλατφόρμα «edupass.gov.gr», σύμφωνα με την υπ. αρ. 124068/ΓΔ4/01-10-2021 ΚΥΑ (ΦΕΚ 4558/Β/01-10-2021) με θέμα “Τήρηση θυρίδων αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ) και έλεγχος σχετικά με τη συνδρομή των νόμιμων προϋποθέσεων για τη δυνατότητα της φυσικής παρουσίας σε εκπαιδευτική δομή μέσω της ειδικής πλατφόρμας «edupass.gov.gr»” και την αρ. πρωτ. 124862/Ζ1/04-10-2021 Εγκύκλιο του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. | https://edupass.gov.gr | Ανακοίνωση Τμήματος |
6 | Έναρξη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2021-2022 | 11/10/2021 |
(Η ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων μετατίθεται για τη Δευτέρα 11/10, με όλο
Oδηγίες για τη λειτουργία του ΑΠΘ για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού |
|
7 |
Εκδήλωση Υποδοχής και Ακαδημαϊκής Ενημέρωσης των Πρωτοετών Φοιτητριών και Φοιτητών του Τμήματος ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 |
Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021, στις 8:00π.μ. στην αίθουσα 303 |
Ανακοίνωση Γραμματείας | |
8 |
Δήλωση και Διανομή Συγγραμμάτων Χειμερινής Περιόδου 2021-22 | Οι δηλώσεις διδακτικών συγγραμμάτων από τους φοιτητές θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021 και θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021. |
||
* | Έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας | Μετά τη δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού | Συχνές Ερωτήσεις | |
* | Έκδοση Πιστοποιητικών Σπουδών | Μετά τη δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού | https://students.auth.gr/ |
Η είσοδος στις υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Γραμματείας γίνεται με χρήση του Ιδρυματικού Λογαριασμού ΑΠΘ. Οι δυνατότητες που προσφέρονται σε φοιτητές είναι: -να βλέπουν τα μαθήματα και τους βαθμούς τους -να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τη δήλωση μαθημάτων τους -να διεκπεραιώνουν ηλεκτρονικά αιτήσεις για την έκδοση πιστοποιητικών |
Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις:
Ε: Είμαι εγγεγραμμένος-η σε Τμήμα/ Σχολή Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και θέλω να εγγραφώ σε νέο Τμήμα/ Σχολή που έχω πετύχει, τί ενέργειες πρέπει να κάνω;
Α: Εάν έχετε υποβάλει αίτηση διαγραφής στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία επιπλέον ενέργεια. Τα απαραίτητα για τη διαγραφή δικαιολογητικά θα διακινηθούν υπηρεσιακά, για την ολοκλήρωση της εγγραφής στο νέο Τμήμα/ Σχολή επιτυχίας.
Ε: Δεν έχω ολοκληρώσει την εγγραφή μου, μπορώ να παρακολουθήσω τα μαθήματα;
Α: Ναι μπορείτε να παρακολουθήσετε τα μαθήματα κανονικά.
Ε: Δεν έχω λάβει το SMS για τη δημιουργία Ιδρυματικού Λογαριασμού, παρόλο που έχω ενημερωθεί από τη Γραμματεία ότι έχει ολοκληρωθεί η εγγραφή μου, τι πρέπει να κάνω;
Α: Μπορείτε να πάτε στη σελίδα: https://register.auth.gr/account/ και στην επιλογή: “Αν δεν έχεις λάβει το μήνυμα SMS, μπορείς να ζητήσεις την αποστολή του.” για να σας σταλεί εκ νέου. Αν δεν λάβετε και πάλι το SMS, επικοινωνήστε με τη Γραμματεία για το έλεγχο του αριθμού κινητού που έχετε καταχωρήσει στην αίτησή σας.
Ε: Κατά την συμπλήρωση των στοιχείων στο http://register.auth.gr μου βγάζει σφάλμα στα στοιχεία “τάδε”, τι κάνω λάθος;
Α: Για τυχόν δυσκολίες σχετικά με την είσοδο στο http://register.auth.gr και τη συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων, μπορείτε να απευθύνεστε στην εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ) στο τηλ: 2310999000 ή στο email: support@auth.gr ή, εάν δεν διαθέτετε υπολογιστή/πρόσβαση στο διαδίκτυο, στη νησίδα υπολογιστών ή στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ, στον προθάλαμο του Αναγνωστηρίου της Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης του ΑΠΘ.
Δείτε και:
Πληροφορίες για τη διαδικασία μετεγγραφών στη σελίδα: |
Συνημμένα Αρχεία:
Attached Files: