«Ενεργοποίηση ηλεκτρονικών υπηρεσιών και έλεγχος ταυτοπροσωπίας στο ΑΠΘ»
Οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών εξετάσεων που ολοκλήρωσαν την προεγγραφή τους μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ΥΠ.Π.Ε.Θ. στη διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr οφείλουν να προχωρήσουν στην καταχώριση πρόσθετων στοιχείων στο σύστημα register.auth.gr του ΑΠΘ, προκειμένου να ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική εγγραφή τους. Κατόπιν πρέπει να προσέλθουν για την ολοκλήρωση του ελέγχου της ταυτοπροσωπίας στις γραμματείες των τμημάτων τους, καταθέτοντας φωτοτυπία της Αστυνομικής τους Ταυτότητας καθώς και 2 φωτογραφίες τύπου ταυτότητας. Η ημερομηνία ενεργοποίησης του register.auth.gr θα εξαρτηθεί από το χρόνο αποστολής των στοιχείων των εγγραφέντων από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. στο ΑΠΘ και οι φοιτητές θα ενημερωθούν σχετικά με μήνυμα (sms/email) που θα τους σταλεί από το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και από σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του ΑΠΘ.
Διευκρινίζεται ότι τα πρόσθετα στοιχεία αφορούν την απρόσκοπτη λειτουργία απαραίτητων για τις σπουδές τους υπηρεσιών, όπως:
- δημιουργία προσωπικού ιδρυματικού λογαριασμού, για πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου (π.χ. ηλεκτρονική δήλωση μαθημάτων) καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών τους
- υποβολή αίτησης σίτισης στην Πανεπιστημιακή Φοιτητική Λέσχη
- υποβολή αίτησης έκδοσης ακαδημαϊκής ταυτότητας
- υποβολή αίτησης απόκτησης συγγραμμάτων, κλπ.
Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδο στην εφαρμογή και τη συμπλήρωση των στοιχείων, θα μπορούν να απευθύνονται στην εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr Επιπρόσθετα αν δεν διαθέτουν υπολογιστή μπορούν να απευθύνονται στην κοντινότερη νησίδα υπολογιστών ή στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ στον προθάλαμο του Αναγνωστηρίου της Κεντρικής Βιβλιοθήκης.